teisipäev, 11. märts 2014

Essee

Selle koolituse raames olen kindlasti palju arenenud. Juba enne koolitusele "saamist" olin kohustatud õppima esimese uue digivahendi, milleks oli Blogger. Kas ma seda ka edasi pidama hakkan, seda näitab aeg.
Kindlasti püüan osaleda ka teistes "Tuleviku õpetaja" moodulites ja siis on mul vajalik blogi juba olemas, mida jätkata.

Teine ja minu jaoks ka väga oluline areng on olnud blogi täitmine tekstiga: reflektsioon ja muud kokkuvõtted, mis tuli iga koduse töö lõpetuseks teha. Nagu ma enesereflektsiooni alguses kirjutasin on teksti koostamine minu nõrk külg. Arvan, et selles vallas olen kindlasti muutunud paremaks. Eks seda oskavad koolituse juhendajad kas kinnitada või ümber lükata.

Uute digivahendite otsimine oli väga kasulik ja arendav kogemus. Eriti heameel on mul leitud LearningApps´i üle ja seda eelkõige seetõttu, et see sobib kõikidele ainetele ja ei ole septsiifiline ühe aine programm. Samuti JeopardyLabs, millega saab kuldvillakuid teha. Plaanin ka sel nädalal oma kuldvillakut 8. klassi tunnis kasutada  ja loodan, et see tekitab samasugust elavus nagu 9. klassi tunnis. Lisaks plaanin neid ka juurde teha teiste teemade kohta. Just täna teatas mulle üks kolleeg, kellega ma oma kogemust jagasin, et ta on juba mitu kuldvillakut teinud. Selline avaldus tegi väga suurt heameelt ja kinnitab, et kogemuste jagamisest oli kasu.
Kui enne koolitusele tulekut kasutasin digivahendeid rohkem ise tunni ettevalmistuseks ja vahest ka oma selgituste illustreerimiseks, siis edaspidi võimaldan digivahendeid rohkema kasutada õpilastel. Kas siis koduse tööna või aegajalt arvutiklassis tundi läbi viies.

Samuti proovin, kuidas õnnestub kasutada kontaktpäeval tutvutud programmidega Mentimeter.com ja Kahoot.it.

Olen kursis, et on olemas selline lehekülg nagu "Kooielu" aga väga tihedalt ma seda kasutanud pole. Tänu sellele koolitusele, sain teada, et seal on olemas töövahendite leidmise koht, mida plaanin edaspidi kasutada, kui soovin leida midagi uut, mida kasutada ja samuti on see igati sobilik uuemate juurde tulnud digivahenditega kursis olemiseks. Registreerisin ennast ka kasutajaks.

Lisaks andis see koolitus mulle julguse jagada oma kogemusi ka kogukonnaga ja teadmise, et see on vajalik. Palju julgem ja kindlam on hakata kasutama midagi uut, kui kolleeg sulle seda soovitab ja tutvustab. Võimalusel püüan ma kogemusi jagada ka maakonna matemaatikutele mõnel kogunemisel.

Kogu koolituse ja essee illustreerimiseks tegin LearningAppsiga veebitahvli

Suur tänu juhendajatele ja koolituse ellukutsujatele!

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar