HARIDUSTEHNOLOOGILISED PÄDEVUSED
Postitatud 24.01.2014, hiljem muudetud leheks "Eelmoodul"
Tutvudes ja hinnates oma haridustehnoloogilisi pädevusi, selgub, et kõige paremini on pädevusega nr.3
Töö- ja õppeprotsesside kujundamine digiajastul. Õpetajad demonstreerivad teadmisi, oskusi ja tööprotsesse, mis on omased innovaatilisele professionaalile nii digitaalses kui ka laiemas ühiskonnas.
Kõiki ülejäänud pädevusi tuleb veel arendada ja seetõttu olengi soovinud sellele koolitusele tulla.
Kui vaadata moodulite toimumise ajakava, siis ajaliselt saan ma osaleda ainult Õpetaja professionaalne areng digiajastul mooduli läbimisel.
Võimalusel läbiksin veel: I moodul - õppimine digiajastul
III moodul - õppeprotsess digiajastul
Nendele õpilastele, kellele mul siiamaani on olnud võimalus pakkuda arvuti abil õppimise mitmekesistamist ja teistmoodi lähenemist, ei ole seda hästi vastu võtnud.
Võib-olla pole ma suutnud seda õigesti või köitvalt teha. Seetõttu sooviksin koolitusel selgust saada, mis moodi on võimalik matemaatika õppimisprotsessi haridustehnoloogiat kaasata, et vajalikke pädevusi saavutada.
Digitaalse arendumapi loomise vahendid (lisatud 11.10.2016)
ENESETUTVUSTUS
Postitatud 24.01.2014, hiljem muudetud leheks "Eelmoodul"
Nimi - TIINA VILBERG
Sündinud - 3. veebruar 1967
Haridus - 1974 - 1985 A. Kesleri nim. Keskkool (Jõhvis)
1985 - 1990 Tartu Ülikool
Töökoht - alates 1990 a. sügisest Viljandi Jakobsoni Kool (endine Viljandi Jakobsoni nim Gümnaasium)
Eriala - matemaatikaõpetaja (5.-9.kl)
olen õpetanud ka gümnaasiumiklasse
Pereseis - abielus, 1 laps
Kommentaare ei ole:
Postita kommentaar