pühapäev, 29. oktoober 2017

Tehnoloogiaga täiustatud õpetamine

Moodul 1 järg

  • 1.4 Pädevuse määratluste tõlgendam
Tänane ülesanne on anda üks idee, kuidas tasemelt 2 (algaja) jõuda tasemele 3 (toimetulev), kuidas tasemelt 3 jõuda tasemele 4 (vilunud) ja lõpuks tasemelt 4 jõuda tasemeni 5 (ekspert).
Iga idee jaoks on erinev foorum, kus tuleb lisaks oma ideele, kommenteerida ka 2 teiste õppijate ideed.
Kasulik lugeda: netikett
Tase 2 ⇒ Tase 3
Tase 3 ⇒ Tase 4
Tase 4 ⇒ Tase 5


  • 1.5 Oma näidete tuvastamine
Nüüd saame TET-SAT´i tööriista abil luua oma portfelli. Selleks tuleb teha järgmised sammud:
  1. Logida sisse MENTEP´i platvormi
  2. Valida valdkond. Minu valik oli - 2. Digitaalse sisu kasutamine ja loomine.
  3. Valida üks pädevus, mida olen valmis edasi arendama. Minu valik - 2.2 Loominguline koostamine. Pädevus - võime luua sisu IKT -l põhinevate abitööriistade toel
  4. Kirjeldada oma praktikat, mis väljendab minu valitud pädevuse taset, kasutades pädevuste tõendite vormi. Minu vorm
  5. Esitada oma näide foorumis - tehtud!

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar