pühapäev, 2. detsember 2018

TeachUPi kursus nr 1: „Kujundav hindamine praktikas – kas minu õpilased õpivad?“


3.1 Enda tunnikava koostamine järg


Eile, 1.12, koostasin oma tunnikava.

Täna andsin Padletil tagasisidet selle koostamise kohta:
Ka minu jaoks oli raske kirjutada iga tegevuse juurde kõikide alapunktide kohta midagi tarka. Aga see pole vist ka võimalik, sest mul on ju tunnis ka mõni tegevus, kus kujundavat hindamist kohe ei rakendu. Aja kulu on ka suurem kui eeldatud. Mul õnnestus see tund ka enne tunnikava koostamist läbi viia. See on võib olla vale, aga asjad kujunesid nii, et just siis oli selleks hea hetk. Loodan, et see pole probleem?!

3.2 Enda tunnikava hindamine


Hindasin oma tunnikava, värvides märklauakujulise töölehe

3.3 Tunnikava esitamine ja kaaslaste hindamine


Esitasin oma tunnikava hindamiseks, aga ma pole kindel, kas see õnnestus. Saatsin järelpärimise moderaatorile Riin Saadjärvele. Nüüd peab ootama, millal antakse teiste töid hindamiseks.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar